|
|
|
|
|
Wymagania gry
- datatypes.library
- png.datatype
- karta GFX (zalecana)
Gra na kościach AGA jest możliwa jednak mogą pojawić się przekłamania na niektórych elementach graficznych.
Gra uruchamia się na ekranie Workbencha. Ilość koniecznych kolorów potrzebnych do poprawnego wyświetlania grafiki jest zależna od wybranych plików odpowiedzialnych za wystrój gry.
Grę można zainstalować w dowolnym miejscu przegrywając wszystkie pliki do wybranego katalogu.
Dostępne są różne podkłady do gry. Aby wybrać dowolny z nich, należy w tooltypach ikony do gry wpisać nazwę katalogu z danymi podkładami lub uruchomić go przez skrypt AmigaDOS klikając na jego ikonie.
W takim katalogu powinny znajdować się następujące pliki:
main.iff - który opisuje wygląd klocków,
skin.iff - który opisuje wygląd podkładu w grze oraz przycisków,
About - informacje o autorze danej oprawy graficznej,
FONTS - katalog z czcionką skórki,
sound - katalog z dźwiękami skórki.
Dla silniejszych konfiguracji proponowane jest też użycie parametru EXTRAGFX=1. Parametr ten aktywuje dodatkowe efekty graficzne. Dodatkowe efekty graficzne można włączyć za pomocą parametrów, tooltypów lub naciskając klawisz F1 na klawiaturze.
|
|
|
|
|
|
|